14 Ocak 2012 Cumartesi

Bedava Mybb Forum Kurmak


Çoğunuz forumun ne olduğunu biliyordur.Forum insanların duygularını düşüncelerini başkalarıyla paylaşmak istedikleri sanal alemdir.Çoğumuz forum kurmak istemişizdir.Bende eskiden çok çabalardım.vBulletin,Mybb tabanlı forumlar kurmayı denedim.Bir aralar yetkinforum vardı , şimdi siteye girdiğimizde "siteye erişim mahkeme kararıyla engellendi" uyarısı geliyor. İçinizde geçiriyorsunuzdur şimdi , bir forumum olsada admin olsam ben yönetsem forumu diye.Tabi düzeni sağlamak size kalıyor, biz sadece size yapılışını anlatıyoruz.Size anlatım daha etkili olsun diye video çektim (tarafımca).Umarım beğenirsiniz.Ayreten demek isterim ki forum Mybb tabanlı olacaktır ve 10tl.net adresince server barındırılacaktır.Yapımı tamamen ücretsizdir ama üyeleri çekmek ve paylaşımları yapmak size düşüyor.Videoda mybb de genel kavramları öğrettim.Bidaha ki videolu derslerimizde tema yükleme , plugin ekleme gibi dersler göstereceğim.Neyse biz forum kurmaya geçelim.

Adım Adım Anlatım
1.En baş 10tl.net sitesine giriyoruz.







2."Forum Aç"a tıklıyoruz.










3.Karşımıza çıkan formu dolduruyoruz.




















Forumumuz hazırlanmıştır...

0 yorum:

Yorum Gönder

Takip Et

En son haberleri mail olarak almak için abone olun.

Copyright © 2011-2012 Webresan, Tüm Hakları Saklıdır. Tasarım Evo Yayıncı Webresan