17 Ocak 2012 Salı

En Çok Oynanan Online Oyunlar Tanıtım [Kendi Görüşüm]

Merhaba arkadaşlar,
biliyorsunuz ki bu yıllar Türkiye'de daha doğrusu dünyada en çok vakit geçirilen şeyler bilgisayar.Bilgisayarda ise oyunlardır.Çoğu kişi bu oyunları başkaları ile internet tabanlı oynar ve zevk alırlar.Hatta oyunu ciddiye alır para yatırırlar.Bazıları zevk için bazıları egoistlik uğruna oynarlar.Şahsen ben FPS yani silahlı oyunları oynamayı çok severim.Bir çok oyuna para yatırdım ve hiç bir zevk alamadım.Tabii öncelerden zevk aldığım kuşkusuz. Başkalarını öldürmek onlardan üstün olmak insanın rekabet duygusunu arttırıyor.Bu iyi bir şey mi peki ? Tabii iyi bir şeydir ama aşırı kaçmadığı sürece.Peki bu oyunların kötü yanları var mıdır ? Ben bilgisayar başında çok uzun zaman duran biriyim ve saatlerce hiç bıkmadan oyun oynadığım günleri hatırlıyorum.Sırf o bilgisayar yüzünden gözlük takıyorum.Ama tabii genelde okul vb. ortamlarda takıyorum.O da kötü bir şey sonuçta.Uzaktan bir arkadaşın sana seslenir ama sen onu çıkartamazsın.Arkadaşını çağırmak istersin , seslenirsin başka birisi çıkar ve çok utanç verici bir durumdur.Şahsen bu aralra oyunlara ne nakit para yatırıyorum nede egoistlik uğruna oynuyorum.Size 2011'de hangi oyunlar nasıldır kişisel olarak görüşlerimi ve yorumlarımı sunacağım.
(Aşağıdaki liste sadece bu sıralar çok oynanan oyunlarındır)

Metin2 [metin2.org]
Oyun çok güzel bir sistem üzerine kurulmuş ve insanı ticarete sürükleyen bir rpg oyundur.Şahsen 2 yılımı bu oyuna verdim ve yine oyna deseler oynarım. Oyunda lamer yani kötü player çok fazla.5 dakikada oyun birincisi olmayı düşünen ve sırf bunlar yüzünden oyun çok kötü hal aldı.Herkes hile , eşitlik yok, oyun kurucuları oyunla ilgilenmiyor ve bir çok site illegal yollarla oyun parası satıyor.Oyun hala bu durumda olduğu için oynayasım gelmiyor.


Knight Online [gamefirst.com]
Şimdiye kadar ki gördüğüm en uzun ömürlü oyundur.Şu sıralar türkçe yaması bile mevcut.Oyun çok tutuluyor ama eski olduğu için grafikler berabet.Oyun sırf PK yani başkalarıyla savaşmak (vs) üstüne kurulmuş bir oyun.Bu oyunu da oynadım ve eğlenceliydi.Ama her taraf hile kaynıyordu. Koxp denilen bot yüzünden kimse oyuna emek harcamıyordu.O yüzden oyunu bıraktım.Ama şahsen grupça oynanınca çok güzel bir oyun.


Counter Strike [counter-strike.net]
Şu sıralar Global Offensive diye yeni bir oyunu çıktı.Şahsen bilgisayarda
oynadığım ikinci fps oyundur.(İlki wolfestain'di)Arkadaşlarla ne zaman internet kafeye gitsek bu oyunu oynarız.Hiç değişmeyen bir baş yapıttır ve her zamanki gibi bu oyunda da lamerler çok ve hilede çok ! Ama çok uzun ömürlü oynanacak oyun değil.Bi aralar çok serverlerde takıldım ama bi yerden sonra insan bıkıyor.




 Wolfteam [joygame.com]
Şimdiye kadarki oynadığım en uzun ve en güzel Fps oyun denebilir.Çok fazla para harcadım bu oyuna.Bilgisayar başında çok vakit harcadım ama değmedi.Bir yerden sonra bıkıyor insan.O kadar para yatırıyorsun oyunda hiç kimseyi yenemeyen lamerler gelip hile açıyorlar ve seni öldürmekten zevk alıyorlar.Oyun yöneticilerinde de suç var.Hileyi fixliyorlar yeni hile çıkıyor.Kökten bir çözüm bulamadılar gitti.




PointBlank [nfinitygames.com]
Bu oyunu abim sayesinde tanıdım ve oynadım.Tavsiye ettiğim ve çok güzel bir fps oyundur.Yöneticiler oyunla çok iyi ilgileniyor hile oranı az ve lamerler hiç yok denecek kadar az.Şu sıralar Dino Modu denen eğlenceli bir mod geldi ve şahsen o modu oynadım.Oyun çok eğlenceli ve insanı bıktırtmıyor.Ama uzun ömürlü oyunmudur bilemem.Daha hiç nakit yatırmadığım bir oyundur.



Listemiz bu kadardı.Günümüzde oynanan oyunlar olduğu için en çok oynanan oyunları ele aldım , umarım beğenmişsinizdir.

0 yorum:

Yorum Gönder

Takip Et

En son haberleri mail olarak almak için abone olun.

Copyright © 2011-2012 Webresan, Tüm Hakları Saklıdır. Tasarım Evo Yayıncı Webresan