12 Ocak 2012 Perşembe

Merhaba Dünya

Merhaba,
yepyeni bir başlangıç için merhaba ! Bayadır başka bloglarda yazıyordum ve çoğunun konusu saçmaydı ziyaretçi çekemedim ve çoğunu sildim. En sonunda koskocaman bir portal kurayım ve internet,bilgisayar hakkında videolu anlatımlar , haberler , dersler , güncellemeler , programlar bulunsun dedim.Şu anlık tek başımayım ve yazar alımı açık.Başka
arkadaşlarıda bekliyorum.Her geçen gün yeni bir konuyla karşınızda olacağız.Ayreten değinmek istediğim bir yer daha var.Çoğu blog güncel olmadığından ziyaretçi kaybeder.Buna inanın ki sitemizde her gün yeni bir paylaşım bulabileceksiniz.Videolu anlatımları kendimiz tarafınca çekecez ve alıntı paylaşımlar yapmayacağız.Yapacak olursak saten alıntıdır diye yazarız.Otoriteye saygımız var bizim :) Yani kısacası yepyeni bir bilişim ve bilgisayar sitesiyle karşınızdayız.Hangi konuda paylaşımları okumak istiyorsanız üst kısımdaki menüyü kullanabilirsiniz.Yazar başvurusu ve iletişim için en üst kısımdaki menüyü kullanın.Ve son kez değinmek istediğim bir yer daha var.Her gün bir reklama tıklasanız bile bize yeter.Biliyorsunuz karşılıksız iyilik yapılmaz.Saten bizim sitemizin yürüyebilmesi için bir miktar para gerek ve sizler de bize katkıda bulunacağınızı düşünüyoruz.Yakında .net'li domain ile bloglamaya ve güncel konularla karşınızda olacağız.

0 yorum:

Yorum Gönder

Takip Et

En son haberleri mail olarak almak için abone olun.

Copyright © 2011-2012 Webresan, Tüm Hakları Saklıdır. Tasarım Evo Yayıncı Webresan